Z vlastní zkušenosti aneb: "Jíst či nejíst?"

29. srpna 2014 v 11:29 | Chibi |  Rady
Jak už jsem slíbila, Napíšu sem i vlastní zkušenost s hubnutím, ale i přibíráním a na co si dávat pozor.:


Každá ana vám řekne: "Žádný sladkosti!" O tom bych se hádala. joo cukry, tuky. ale to je všechno. Po čokoládě se mi nikdy nepodařilo přibrat (Jakože už jsem se o to pokoušela). Protože čokoláda neobahuje takové výživové hodnoty aby si z toho tělo vzalo to, co potřebuje a začalo nabírat na váze, takže pokud chcete přibírat (Což asi žádná z nás nechce) tak bych doporučila rozmanitou stravu: bílkoviny, sacharidy, tuky, vláknina prostě všechno. Samozřejmě vás tím nenavádím k požívání sladkostí! Každý má přece jenom jinou stavbu těla. Mimochodem dřív jsem jedla klidně 2 čokolády za den a zapíjela je RC colou a k tomu jsem ještě hubla. :-D V poslední době mám ale problém i se snickerskou kterou mi koupil táta a já jí teď skrblím v kabelce (aby jí nenašel) a nevím komu jí nacpat.

S jídlem to platí samozřejmě stejně. Pokud budete jíst pořád jedno a to samé, v malinkých porcích, 2x - 3x za den, s počtem kalorií pod 1000, budete hubnout. čím méně kalorií, tím rychleji a snadněji.

O kouření se nikde nepíše a né že by se po něm hublo, ale opravdu snižuje chuť na jídlo. Viděla jsem spoutu lidí co přestali kouřit a začaly tloustnout. :-) (Pokud jste nekuřačky holky, tak ani nezačínejte!!!)

Spalovaní kalorií? jak jinak než cvičení. Nejúčinější je běh, dlouhá (ale opravdu dlouhá třeba 7-10 km nejméně) chůze, běh do schodů, dokonce i sledování hororů, jízda na kole/rotopedu a různé sporty. Ostatní cviky jsou už jen v podstatě na vytvarování těla protože toho při nich tolik nespálíte.

Největší hlouposti, co jsem kdy slyšela je studená sprcha, šoupání nohama a neustálé pohyby. To vám žádné kalorie nespálí! Navíc po té každodenní námaze potřebujete aby se na noc važe svaly uvolnily a pokud se budete sprchovat studenou vodou tak se rozhodně neuvolní. Ano je to zdravé, ale jen do určité míry.

Velikosti porce snižte na minimum (Malé talířky, mističky) a jak už je to tam psaný, krájejte si vše na malé kousky (Dobrý blaf na rodiče) Já když si dávám třeba kukuřičné lupínky s mlékem, tak jich tam dám jen malou hrstičku a naliju tam více mléka, vypadá to že jich je víc, nebo si na malý talířek všechno nakrájím (Hlavně nakrájené pečivo na kostičky dělá objem toho jídla skoro jednou tolik) a nikdo nepozná že jsem toho snědla málo.

Hodně často taky užívám doplňky stravy jako je třeba: Vápník, hořčík, zinek a draslík, a taky B-komplex, protože mi hodně vypadávají vlasy (a mím snem byly vždycky dlouhé vlasy). Chtěla bych taky brát železo, abych nebyla tak bledá, ale zase nemůžu brát všechno. :-D Teď se chystám koupit zelenou kávu v pilulkách (Má napomáhat hubnutí a má antioxidační účinky na tělo. Je vyrobená na přírodní bázi).


V poslední době mi začalo hodně kručet v břiše (což mi je hodně nepříjemné) a stačila jsem si všimnout že mi v něm kručí jen když si nevezmu laktobacily. vždycky mi bylo divné proč mi nekručí v břiše, i když jsem celý den skoro nejedla, ale jeden večer jsem myslela že se zblázním jak mi v něm kručelo. Pak jsem si vzpomněla že jsem si nevzala žádný vitamín a ani laktobacily, a tak jsem si jeden vzala a byl klid. :-) Já beru třeba acidophilus ten je taky na přírodní bázi. :-)


Voda, naše spása! voda je universální hubnoucí prostředek. teplá nás zasytí a studená (spíš ledová) spaluje kalorie, protože tělo vynaloží energii na to aby vodu ohřálo. Na zasycení ale používám spíš colu light nebo zero. Je sladká, bez kalorií a když jí vypiju hodně, přijde mi jako kdybych byla najedená (a má to delší účinek než voda).


To by bylo asi zatím všechno. Pokud by jste se chtěly na něco zeptat, komentáře, nebo zpráva autorovi je vá k dispozici a nebo si napište o můj e-mail.
Hodně štěstí při hubnutí a holky držte se! :-)


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama