cviky na nohy

9. září 2014 v 10:28 | Chibi |  Rady
Sezení na vzduchu
Postavte se zády ke zdi a dejte chodidla asi 20 cm od zdi. Posaďte se na "vzdušnou stoličku", chodidla držte na podlaze a vydržte tak 15 až 30 vteřin. Vraťte se do stoje a relaxujte 30 vteřin. Opakujte 3 krát. Neohýbejte kolena ve větším úhlu než 90°.
Jízda na kole
Sedněte si na židli tak, abyste měli před sebou volný prostor. Zvedněte obě nohy mírně od země a provádějte pohyby, jako kdybyste jeli na kole. Asi 10 vteřin "jeďte" dopředu, pak si chvíli odpočiňte a dalších 10 vteřin "jeďte" pozpátku.
Protažení stehen
Z pozice ve stoje natáhněte jednu nohu před druhou nohou asi na 15 cm, zvedněte špičky a kopejte patou do země. Ohněte lehce zadní část nohy, položte obě ruce na stehno zadní nohy pro podepření váhy. Ucítíte natažení zadní strany přední nohy. Držte 10 až 15 vteřin. Pak dejte špičky přední nohy na podlahu a držte dalších 10 až 15 vteřin. Opakujte na druhé straně.
Unožování
Lehněte si na bok a zvedněte jednu nohu nahoru, zakmitejte s ní a zase dolů, cvik opakujte 15-30 a potom druhou nohu.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Lili Lili | Web | 9. září 2014 v 17:09 | Reagovat

panejo, jízda na kole! :) to dělám a moc ráda :) vždycky si přitom pustím nějakou písničku a hned to jde líp a rychlejc:)

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 10. září 2014 v 3:10 | Reagovat

To se určitě bude hodit. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama