Cviky na zadek

9. září 2014 v 10:32 | Chibi |  Rady
Pomalé klesání
Stoupněte si, rozkročte, dlaně spojte k sobě. Pokrčujte nohy a klesejte k zemi.
Cvičte zpočátku dvě série po osmi opakováních, později tři série po deseti opakováních.
Zakročení dozadu
Postavte se. Pravou nohu natáhněte co nejvíc za sebe, levou pokrčte. Držte rovně záda!
Při natahování nohy se nadechněte. Pravou nohu vraťte k levé a opět si stoupněte. Při vracení nohy vydechněte.
Opakujte, ale nohy vyměňte. Cvičte dvě série po patnácti opakovaní na každou nohu.
Předkročení dopředu
Stoupněte si, vykročte pravou nohou vpřed. Pravou nohu pokrčte v koleni, ruce si dejte na zem, bude se vám lépe cvičit. Druhou nohu mějte nataženou dozadu.
Nohy vyměňte.
Opakujte patnáctkrát na každou nohu. Časem můžete přidat, ale mezi sériemi si odpočiňte.
Kroužení nohou
Klekněte si na podložku, dlaněmi se opřete o zem.
Natáhněte pravou nohu a zvedněte ji do výšky.
Začněte nohou kroužit, stačí malé kroužky.
Cvičte na jednu nohu patnáct kroužků na jednu stranu, pak na druhou.
Po té nohy vyměňte.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Lili Lili | Web | 9. září 2014 v 17:08 | Reagovat

Fajn cviky, až budu mít sílu tak nějaký určitě zkusím :) promin ze nepíšu nějaký dlouhý komentář, je mi docela špatně a jdu si odpočinout, musím se z toho vyležet:) zatím ahoj:)
PS:to kroužení nohou vypadá fakt dobře:)

2 Amy Lawrence Amy Lawrence | E-mail | Web | 9. září 2014 v 18:12 | Reagovat

Super cviky, určitě vyzkouším :)

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 10. září 2014 v 3:08 | Reagovat

Ahoj Chibi,moc ráda spřátelím a díky, že se ti moje články líbí ;)

4 Ko Ky Ko Ky | Web | 10. září 2014 v 3:09 | Reagovat

Hezky jsi to rozepsala. :) Jen škoda, že u toho nejsou doprovodné obrázky. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama